loading...
ایران باستان,تاریخ فراموش شده مرجع تاریخ ایران باستان.ناگفته های تاریخ ایران. جنایت های افاغنه در ایران / جام من
آرمین نیک منش بازدید : 123 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)


تا کی باید مشکل آفرینی های افاغنه را تحمل کنیم؟

سارق افغانی به نام «محمود» که با حمله به یک دختر جوان در غرب تهران قصد سرقت کیف وی را داشت، با حضور بموقع مردم دستگیر و دختر جوان نیز دچار نقص عضو شد.

به گزارش «جام‌جم»، غروب روز چهارشنبه هفته گذشته حوالی بلوار مرزداران در حالی که یک دختر جوان قصد عزیمت به محل سکونت خود را داشت، مرد جوانی که در میان شمشادها مخفی شده بود، به یک‌باره به وی حمله‌ور شد تا کیفش را سرقت کند.

در پی این ماجرا دختر جوان به مقابله با سارق پرداخت، اما با قمه سارق از ناحیه دست بشدت مجروح شد و دزد جوان نیز پس از سرقت درصدد فرار برآمد که مردم او را تعقیب و دستگیر کردند و تحویل ماموران انتظامی دادند. 

دزد افغان

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، تحقیق از متهم در شعبه 6 دادیاری دادسرای جنایی تهران آغاز شد.

دختر مجروح که در این حادثه از ناحیه دست دچار نقص‌عضو شده است، به دادیار سلیمانی‌فرد گفت: وقتی در بلوار مرزداران از تاکسی پیاده شدم، به یک‌باره متهم که در این محل مخفی شده بود، به سوی من حمله‌ور شد و مرا به شدت مجروح کرد.

در پی این اظهارات، متهم نیز به دادیار جنایی گفت: محمود نام دارم و از اتباع کشور افغانستان هستم و چند ماه پیش به دنبال اخراج از ایران، بار دیگر به فاصله چند روز به ایران بازگشتم. (افغانی مغول زاده
متهم افزود: تصمیم داشتم برای پولدار شدن از مردم سرقت کنم (افغانی نادان ....... حقا که نام  افغانی برازنده و زیبنده توست) به همین دلیل با مشاهده دختر جوان که به تنهایی در حال عبور از بلوار بود، در میان شمشادها پنهان شدم و با قمه به وی حمله‌ور شدم (ای بی شرف زنازاده زورت به زنها و دخترهای ایرانی رسیده؟) و هنگامی که مقاومت کرد، او را بشدت مجروح کردم و هنگام فرار نیز مردم مرا دستگیر کرده و بشدت کتک زدند و .... (نباید کتکت میزدند باید مثل سگ مثلهت میکردند)

در پی این اعترافات دادیار سلیمانی‌فرد با صدور قرار قانونی متهم را در اختیار پلیس آگاهی قرار داد تا درخصوص دیگر سرقت‌های ارتکابی متهم تحقیقات لازم انجام شود.

دادیار شعبه 6 دادسرای جنایی با صدور دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر متهم بدون پوشاندن چهره به «جام‌جم» گفت: متاسفانه برخی از اتباع بیگانه مهمان‌های ناخوانده‌ای هستند که از میزبانی مردم ما سوءاستفاده کرده و پس از ارتکاب جرایم بسیار خشن، هنگامی که متوجه می‌شوند تحت تعقیب قرار گرفته‌اند، از کشور خارج می‌شوند.

سلیمانی‌فرد افزود: در این پرونده متهم در بخشی از اعترافات خود عنوان می‌کند که بلافاصله پس از اخراج بار دیگر به کشورمان بازگشته و اکنون نیز یک دختر جوان قربانی وی شده است.

سلیمانی‌فرد تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط افغانستان باید در این زمینه اقدامات اصولی انجام شود تا مهمان‌های ناخوانده که هویت آنها نیز مشخص نیست، اینچنین زمینه‌ساز جرایم نباشند.

منبع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به دیار کهن جام من خوش آمدید هر گونه استفاده از منابع تنها با ذکر منبع مجاز میباشد. نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا شما موافق اخراج افغان ها از میهننمان ایران هستید . لطفا در نظر سنجی شرکت کنید تا صدایمان را به گوش دولت برسانیم.با تشکر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 2,824
  • بازدید کلی : 161,797